ciąża i wychowanie dzieci

ciąża i wychowanie dzieci

DOMOWY SYSTEM ZARABIANA ZA FREE

witam serdecznie
postaram się Wam przybliżyć w jaki sposób działa domowy system zarabiana
z tym że umnie nie musisz wnosić opłaty
natknełam się na pewnego oszusta lub jak kto woli naciągacza który zarabia na ludzkiej naiwności
bardzo żal mi ludzi zdesperowanych którzy mają złą sytuację materialną i każda deska ratunku to jest coś
tonązy chwyta nawet brzytwę (czy jakoś tak)

pewien pan oferuje za 197 zł super system który owszem przynosi mu zyski ponieważ znajduje mnóstwo naiwnych którzy kupują poradnik od niego

ja przeszukując internet znalazłam informacje oco w tym chodzi
przedstwię ją

firma google - bardzo popularna wyszukiwarka współdziała z wieloma korporacjami zarabiając na wyświetlaniu o nich reklam itp
chcąc zwiększyć popularność tych firm prosi o pomoc NAS
stworzyła więc program który nazywa się ADSENSE

Aby z niego kożystać trezba mieć cokolwiek w sieci swojego np stronę bloga itp

umieszczasz na tej stronie za pomocą programu adsense reklamy za każde kliknięcie osoby postronnej
w reklamę ty otrzymujesz kilka euro centów
po zgromadzeniu jakijś kwoty ok 70$ firma google przelewa ci na konto środki przeliczone na złotówki


pan oszust w swoim poradniku opisuje by założyć bloga powiązać go z programem adsense napisać codziennie coś w swoim blogu i kożystać z kliknięć odwiedzających twój blog w reklamy

i ta tym polega DOMOWY SYSTEM ZARABIANIA

wszystkich
 którzy są mi wdzięczni za opisanie tego systemu  serdecznie pozdrawaim ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz